polski english

Faktury

* przed każdymi zakupami zgłaszajcie zapotrzebowanie Skarbnikowi bądź Koordynatorowi Programu Stałego, w którym działasz. Przypominam, że zgodnie z aktualnym regulaminem:

"Wszystkie transakcje z subkont Oddziałowych muszą uzyskać uprzednią akceptację Skarbnika Oddziału i Prezydenta Oddziału, aby mogły być zrealizowane."

Oznacza to, że zwrot za faktury bez podpisu Prezydenta Oddziału nie będzie wykonany.

* z każdego miejsca zakupów bierzcie faktury.

Dane poniżej:
Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA-Poland
ul. Oczki 1a, 02-007 Warszawa
NIP: 521-157-91-52

* w fakturze musi być PEŁNA NAZWA stowarzyszenia – jeśli któryś ze sklepów nie ma możliwości wydrukowania faktury z pełną nazwą, ma obowiązek jej ręcznego wypisania

* na odwrotnej stronie faktury umieszczajcie tylko opis według wzoru:
Faktura za zakup… na potrzeby akcji… organizowanej w ramach Programu (np.SCOPH) w dniu… podpis osoby odpowiedzialnej za fakturę.

* nic więcej nie piszcie i w żadnych innych miejscach się nie podpisujcie.

* faktury możecie przekazywać osobiście lub przez odpowiednią skrzynkę korespondencyjną w biurze.

WAŻNE - należy wypełnić formularz do faktury, dzięki czemu jestem w stanie zagwarantować sprawny zwrot funduszy, pomoże to też w śledzeniu, gdzie pieniądze idą. Formularz jest dostępny pod linkiem:
https://goo.gl/forms/tVGTbAxRM0eHb6r23

*

Dyżur

Prezydent lub Skarbnik
poniedziałek, 13:00-14:00
LPO i Sekretarz
wtorek, 10:45-11:45; 12:00-13:00
LORE lub LORA; LEO i LOME
środa, 13:00-14:00; 17:00-19:00
LORP
czwartek, 13:00-14:00
VPE LC
piątek, 15:30-16:30

Biuro IFMSA-Poland o. Lublin

Adres e-mail
*
Hasło
*
Zapamiętaj mnie

Zapomniałem hasła

Rejestracja

Newsletter

E-mail

Współpraca

© 2017 IFMSA-Poland Oddział Lublin
Realizacja: indemi.pl     projekt graficzny: Wasacz.pl