Co dwie głowy, to nie jedna
CO DWIE GŁOWY, TO NIE JEDNA
Większość studentów medycyny doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak duże znaczenie ma porządne przygotowanie do matury w realizacji wymarzonych planów na przyszłość. Zdecydowanie mniej łagodnie niż z nimi, los obszedł się z wychowankami Domu Młodzieży. Z trudnościami w nauce i odrabianiu lekcji mogą oni liczyć często wyłącznie na siebie. W takiej atmosferze nietrudno o ogólne zniechęcenie i rezygnację. Łatwo też zgadnąć, że niejeden z uczniów z chęcią znalazłby się na miejscu swojego korepetytora.
Biologia, chemia czy język angielski na poziomie liceum nie są dla naszych studentów wyzwaniem, a fakt, że pomagają oni młodszym kolegom wspinać się na wyżyny swoich możliwości stanowi dodatkową motywację. Zgodnie ze słowami Seneki Młodszego: „Ucząc innych, uczymy się sami”. Dzielenie się wiedzą i umiejętnościami to jedno z piękniejszych zadań, jakie możemy spełniać w toku naszej edukacji.
Koordynatorzy Lokalni Projektu CO DWIE GŁOWY, TO NIE JEDNA
Piotr Kwiatkowski (piotrK1996@gmail.com)
Magdalena Majcher (magdalena.majcher15@gmail.com)